سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

انشاالله روزی لیاقت داشته باشیم که از کارگزاران ارمام شهر مهدوی باشیم

بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از کسانی که خدمت حضرت امام زمان ارواحنا فداه  شرفیاب شده مقدس اردبیلی رحمه الله است . یکی از شاگردان خاص مقدس اردبیلی می گوید :
یکی از شبها در صحن مطهر امیر المومنان علی (ع) در حالی که شب از نیمه گذشته بود خسته از مطالعات علمی قدم می زدم . ناگهان در ان فضای نورانی شیخی جلیل القدر ی را دیدم که به سوی حرم حضرت امیر المومنین روان است . در حالی که تمام درهای حرم مطهر قفل بود. با کنجکاوی او را تعقیب کردم . دیدم او چون به در حرم نزدیک شد . قفلها باز ودر حرم گشوده شد . او به هر دری که دست می گذاشت باز می شد . تا اینکه با کمال وقار وسنگینی کنار حرم حضرت امیر المومنان ایستاد وسلام کرد ومن جواب سلام اورا شنیدم . سپس با همان صاحب صدا شروع به صحبت کرد .
هنوز از ان گفتگو چیزی نگذشته بود که ان مرد خارج شد . من نیز او را تعقیب کردم تا اینکه از شهر بیرون رفت وبه سوی مسجد کوفه سر ازیر شد . من از روی کنجکاوی او را دنبال کردم تا به مسجد رسید وداخل محراب شد . سپس با کسی به گفتگو نشست . سخنانش که به اتمام رسید از مسجد خارج وبهسوی شهر سرازیر شد . نزدیک دروازه نجف که رسید تازه سپیده صبح دمیده بود وخفتگان ارام ارام سر از بستر بر می داشتند واماده نیایش صبحگاهی می شدند .
ناگهان در طول راه عطسه ای به من دست داد که نتوانستم جلوی انرا بگیرم . ان مرد متوجه من شد وبر گشت . چون به چهره اش نگریستم دیدم استادم مقدس اردبیلی است .
پس از سلام واظهار ادب به استادم عرض کردم که من از لحظه ی ورود به حرم امیر المومنان تاکنون همراه شما بوده ام . لطفا " بفرمایید که در حرم مطهر ودر محراب مسجد کوفه با چه کسی سخن می گفتید ؟
مقدس اردبیلی ابتدا از من قول گرفت که این راز را تا زمانی که ایشان در قید حیات است فاش نکنم .سپس مقدس اردبیلی فرمود : فرزندم ! گاهی مسائل برای من دشوار می شود واز حل ان عاجز می شوم خدمت علی بن ابی طالب شرفیاب شده وجواب انرا می گیرم . اما شب گذشته امیر المومنان مرا به سوی صاحب الامر (عج) راهنمایی کرد وفرمود : مقدس اردبیلی فرزندم مهدی (ع) در مسجد کوفه است . نزد او برو ومسائلت را از او فرا بگیر .
من به امر ان حضرت داخل مسجد کوفه شدم واز حضرت سوال کردم . (1)
(1) منتهی الامال /ج2/ص40/مهدی افتاب عالم تاب /ص71/ گلچین احمدی / ج2/ص169کردم
 


نوشته شده در چهارشنبه 89 دی 8ساعت ساعت 12:23 عصر توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin