سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

انشاالله روزی لیاقت داشته باشیم که از کارگزاران ارمام شهر مهدوی باشیم

روز نیکوکاری

 

دستان سبز

ای دل، تو سزاوارِ کرامتی. نگاه های منتظر، به تو خیره مانده است. اینک در جشن نیکوکاری دل های خسته را در میهمانی خود پذیرا باش و بدان لبخند را بر لب های چشکیده بباران. فردا که بهار آید دستانِ خود را سبز خواهی دید.

نثارِ ایثار

امروز طراوت میهمان دل های ماست. امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند. امروز زمینیان آسمانی شده اند. امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد. امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

شرجیِ طراوت

آرام و سبک بار پر می کشند. اوج می گیرند و آسمان را زیبایی می بخشند. پرندگان مهربانی را می گویم. چقدر هوا شرجیِ طراوت است. چقدر باغ دل ها شکوفاست که این گونه عطر عشق در هوا پراکنده است. مگر امروز چه روزی است؟ آری، امروز روز نیکوکاری است.

درخشش شور و شعور

باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست. کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند. امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.

کویر نیاز

امروز در مزرعه عشق، بذر نیکوکاری می پاشند، تا فردا در بهار دل ها، گل های معنویّت شکفته شود. سرسبزی فردا مدیونِ همّت مردان و زنانی است که شادی های خود را بر کویر نیازهای هم وطنانِ خود می پاشند. فرخنده باد این شور و خجسته باد روز با طراوتِ نیکوکاری.

ستاره های نیکوکاری

کرامت از خرمنِ شما خوشه می چیند. نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامانِ شماست. شما که شادمانی را میهمانِ سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید. درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.

ارمغان

به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید. به شما که سبدسبد محبت را از باغ همیشه سبزِ باورِ خود به ارمغان می آورید. به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است. مبارک باد بر شما روز نیکوکاری.

دستان مهربان

چه چیز بالاتر از آن که خدا شما را دوست می دارد؟ شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریزِ مهربانی است. شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید. شما که محبّت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید. شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.

 

 

         

  www.hawzah.net 



نوشته شده در پنج شنبه 89 اسفند 19ساعت ساعت 10:19 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

اگر آیت‌الله مهدوی‌کنی بیایند، قطعا کاندیدای ریاست خبرگان نخواهم شد.


رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در صورتی که آیت الله مهدوی کنی نامزد ریاست خبرگان شوند، داوطلب این پست نخواهم شد و از آقای مهدوی کنی حمایت می‌کنم.

 

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری که در آیین گشایش نهمین اجلاسیه رسمی دوره چهارم این مجلس سخن می‌گفت با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه جدید مجلس خبرگان رهبری که امروز برگزار می‌شود اظهار داشت: در طول ماه‌های اخیر در خصوص انتخابات هیئت رئیسه خبرگان در رسانه‌ها غوغایی شد که همه چیز را تحت تأثیر قرار داد که این موضوع مضر است.

وی افزود: نباید اجازه داد نوعی تلقی اختلاف در خبرگان در جامعه سرایت کند و تصور من این بود که برای ریاست خبرگان اقدامات سازماندهی شده ناصواب صورت گرفته است.

 

به گزارش فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دو سال پیش در انتخابات هیئت رئیسه از آیت‌الله مهدوی کنی خواستم که نامزد شود و حتی آقای طبسی مکرر با ایشان صحبت کردند که این مسئولیت را بپذیرند اما ایشان نپذیرفتند.

 

هاشمی رفسنجانی افزود: آن روز حقیقتا برای این ماندم که رفتاری فراجناحی را در این نهاد مقدس انجام دهم تا خبرگان برای همگان مایه امید و دلخوشی باشد.

وی ادامه داد: در مجلس خبرگان رهبری بیش از 80 مجتهد عادل و با صلاحیت حضور دارند که سرمایه خوبی برای نظام و کشور ما هستند و بروز تفرقه یا نمایش یک تفرقه در این مجموعه بسیار مضر است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:‌ در ماه‌های اخیر کارهایی صورت گرفت که احساس خطر کردم و به آقای امامی کاشانی گفتم که با آقای مهدوی کنی صحبت کند و ایشان پیشنهاد مرا به آقای مهدوی کنی مطرح کردند و گفتم که از آیت‌الله مهدوی کنی حمایت می‌کنم و قصدم این بود که مسئله را از این طریق حل و از تفرقه در خبرگان جلوگیری کنم.

 

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی بحث کسالت و کهولت سن را مطرح کردند اما نظر ما این بود که هیئت رئیسه هم در مدیریت مجلس به ایشان کمک می‌کند و در زمان آیت‌الله مشکینی هم اینگونه بود اما جواب روشنی از آیت‌الله مهدوی کنی نرسید و ایشان مراعا کرده بودند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز اعلام می‌کنم اگر آیت الله مهدوی کنی حاضر باشند مسئولیت خبرگان را بپذیرند قطعاً بنده نمی‌آیم تا این نهاد مقدس آسیب نبیند و هر یک از آقایان نیز که حاضر باشند می‌پذیریم و همراهی می‌کنم.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش به ذکر نکاتی در خصوص حضورش در انتخابات دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: بنده در هیچ موردی پیش و بعد از انقلاب نامزد پست و مقامی نبودم و پذیرش مسئولیتها بر اساس تکلیف یا فشار بوده است.

هاشمی رفسنجانی افزود: در انتخابات نهم شرایطی دیدم که تصمیم گرفتم دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم اما مردم را به حضور پرشور در این صحنه ترغیب نمایم اما در انتخابات خبرگان اعضای جامعه روحانیت از جمله آقایان مهدوی کنی و یزدی نزد من آمده و اصرار کردند که وارد صحنه شوم.

 

وی اضافه کرد: دوستان نیامدن به صحنه انتخابات را مساوی با خطر می‌دانستند اما با این وجود خدمت آقا رسیدم و نظر رهبر معظم انقلاب را جویا شدم که ایشان از طریق آقایان طبسی و روحانی این پیام را رساندند و فرمودند حضور بنده در این صحنه متعین و واجب است.

"بنده تأکید داشتم که با وجود 80 نفر از آقایان در صحنه انتخابات حضور من واجب نیست اما با توجه به تأکیدات رهبری و فراهم شدن مقدمات کار پذیرفتم و به صحنه آمدم و نامزد انتخابات شدم که البته مانند انتخابات نهم بداخلاقی‌هایی هم دیدم اما محدودتر بود. "

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده عاشق و شیفته هیچ پست و مقامی نیستم و فکر می‌کنم زمان آن است که تجربیات خود را مکتوب کنم و عشقم این است که خاطرات خود را مدون کنم اما هرجا لازم باشد تا نفس دارم در خدمت انقلاب هستم و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنم.

 

هاشمی رفسنجانی در پایان نیز متذکر شد که با توجه به اعلام دفتر آیت‌الله مهدوی کنی مبنی بر نامزدی برای ریاست خبرگان، اکنون منتظر است که آیت‌الله مهدوی کنی رسما اعلام کند که وارد انتخابات می‌شود تا وی از کاندیداتوری کناره‌گیری کند و انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری انجام شود.

www.rasekhoon.net



نوشته شده در چهارشنبه 89 اسفند 18ساعت ساعت 9:25 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

دوستان عزیز

امشب مادر بزرگم که خیلی برام عزیزه و جونم به جونش بسته عازم سفر کربلاست   خیلی دلم گرفت دلم هوای کربلا کرده هوای بین الحرمین کرده

خدایا به حق اقا امام حسین ظهور سرورمام اقایمان امام زمان0عج)را نزدیک بفرما

خدایا به حق اقا امام حسین رهبر عزیزمان را از خطرات حفظ بفرما

خدایا به حق اقا امام حسین تمام مریضا شفا عنایت بفرما

خدایا به حق اقا امام حسین همه ارزومندان به ارزویشان برسان

خدایا به حق اقا امام حسین کمک کن تا ازراه راست منحرف نشیم

 خدایا به حق اقا امام حسین کربلا رو نصیب همه دوستداران حسین کن

خدایا به حق اقا امام حسین خدایا هنگام شمارش یارن اقا امام زمان ما هم جزو یارانشان باشیم

 

آ



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 13ساعت ساعت 12:25 عصر توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر

          

 

تا ابد معتکف کوی حسینیم

بسته دل بر خم ابروی حسینیم

در پی جلوه ی دنیا دل ما نرود

عاشق طلعت دلجوی حسینیم

گل رخان را به حریم دل ما راهی نیست

ما خریدار گل روی حسینیم

بر لب خسته ی ما زمزمه ای جز نامش نیست

شکر لله که ثنا گوی حسینیم

از ازل گریه کن نائبت الزهرائیم

تا ابد سینه زن کوی حسینیم

 

                         

  

 

 

 



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 13ساعت ساعت 12:16 عصر توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

 

                                                                                          

یا حسین سالهاست که این دل نقاب عاشقی بر چهره ومهرسبز یاحسین را برصفحه ی سرخش زده است تااشک چشم صحن دل را صفایی دیگربخشد.وزمانی که می بینم کبوتران بارگاهت،عاشقانه  بال های پرمهرشان را درحریم باصفایت به پرواز درمی آورنـد به این فکر می کنم چه خوب می شد اگر این کبوتران روزعاشورا بالهای پر مهرشان راحصار ی برای اسیران عاشورا قرار می دادند  

ای سالار شهیدان، قلم عشق به شوق تو برصفحه ی دل نامت را حک می کندوزمانی  که نام زیبایت درقصر استخوانی سینه ام جای گرفت وحریم  کربلا، کعبه ی وجودم شد، آن وقت است که هر لحظه فکریاد تورا زنده کند دل نیزنامت را ازعمق وجودش فریاد می زند.

یاحسین اینها حرفهای دل شیدایی است که بی تاب هرم نفسهای توست وکالبدبی روحش درانتظار نیمه نگاهی از جانب تو.

                                                                           پس به امید نیمه نگاهی از جانب تو



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 13ساعت ساعت 11:52 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

یک خانم یهودی با اعلام این که خاله معمر قذافی دیکتاتور لیبی است و با او در ارتباط است، تاکید کرد، از آنجا که معمر قذافی از مادری یهودی زاده شده، بر اساس آیین یهودیت یهودی الاصل است.

 

یک خانم یهودی با اعلام این که خاله معمر قذافی دیکتاتور لیبی است و با او در ارتباط است، تاکید کرد، از آنجا که معمر قذافی از مادری یهودی زاده شده، بر اساس آیین یهودیت یهودی الاصل است.

به نقل از العالم، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا مصاحبه‌ای با زنی یهودی به نام "راشل سعاده " انجام داده که علاوه بر این که بر اصل و نسب یهودی قذافی تاکید می‌کند،‌ اعلام کرده که خاله قذافی است و با او در ارتباط است.
 

راشل سعاده در ادامه گفته که رابطه و نسب خونی نزدیکی با قذافی دارد و مادر قذافی خواهر وی به شمار می‌آید.
 

وی در این برنامه تاکید کرد: قذافی فقط دارای یک اصل و نسب یهودی نیست، بلکه به تمام معنا یهودی است، چون از مادری یهودی زاده شده و بر اساس آیین یهودیت هر کودکی که از مادری یهودی زاده شود، یهودی است.
 

وی افزود: مادر قذافی پس از به دنیا آوردن "محمد بو منیار " (قذافی) به همراه مردی عرب از نزد شوهرش که او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، گریخت.
بر اساس گفته‌های این زن یهودی پدر قذافی، پدر واقعی او نبوده بلکه پدر خوانده وی به شمار می‌آید و او دارای پدر و مادری یهودی است.
گفتنی است، پیش از این "جک تایلر " نویسنده کتاب "برگه‌های موساد " آشکارا گفته بود که قذافی از مادری یهودی زاده شده است.



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 6ساعت ساعت 10:43 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر

پسر قذافی به انقلابیون لیبی پیوست


آخرین خبرهای رسیده از لیبی حکایت از آن دارد که پسر کوچک معمر قذافی دیکتاتور لیبی با اعلام برائت از پدر خود به انقلابی‌های شرق لیبی پیوسته است.

 

 به نقل از العالم، خبرهای رسیده از لیبی عنوان می‌کند که "سیف العرب " کوچکترین پسر قذافی با اعلام برائت از جنایات پدر خود از او روی گردان شده و به انقلابی‌های شرق لیبی پیوسته است.

بر اساس گزارش‌ها سیف العرب از سوی قذافی به شهر انقلابی بنغازی فرستاده شده بود تا مردم آن جا را سرکوب کند، اما بر پدر خود شوریده و به انقلابی‌ها پیوسته است.

سیف العرب تاکید کرده پدرش یا خودکشی یا به آمریکای لاتین فرار می‌‌کند.

 

الله اکبر     الله اکبر.............



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 6ساعت ساعت 10:38 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 6ساعت ساعت 10:14 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

خالق مهربان من!
اگر دست تقدیر تو، لباس سپید آخرت را بر تن من پوشاند و درخت زندگى‏ام، تن به خواب زمستانى و ابدى خویش سپرد و میان من و آن بهار موعود جدایى افتاد، پس در زمانى که سیماى مهربان آن ماه تابان در آسمان چشم مردمان آشکار شد، مرا از محراب قبرم برانگیز و توفیق احرام در صحن و صفایش عنایت کن تا لبیک‏گویان در گرد کعبه وجود مقدسش طواف کنم .
اى اجابت‏کننده هر دعا!
پنجره قلب منتظران رو به آسمان بیکرانت گشوده است تا به یک اشارت تو، غبار غم و اندوه غیبت از دل‏ها برخیزد و چشم‏ها به تماشاى باران ظهور بنشیند .



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 6ساعت ساعت 10:13 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

 

 



نوشته شده در جمعه 89 اسفند 6ساعت ساعت 9:58 صبح توسط کارگزار آرمان شهر مهدوی| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin